уторак, 24. март 2015.

Preporuka za Flormar-ove proizvode

Svi koji prate moju Facebook stranicu i blog već znaju da neko vreme sarađujem sa brendom Flormar i da su baš oni moji makeup partneri za školu šminke koju vodim. Kako vreme prolazi sve više se upoznajem sa Flormarovim proizvodima i već sam vam preporučila neke, a sada sam ponovo izdvojila nekoliko mojih favorita:

     1.       Cashmire ruž za usne Flormar
Prelepo elegantno pakovanje. Postojan je i lako razmaziv. Moje dve omiljene boje su dc23 i dc26



     2.       Korektor perfect coverage. Možete ga pronaći u 5 nijansi. Ima jako lepo pakovanje. Lepo se razmazuje i postojan je.



     3.       Flormar mat puder je fenomenalan i idealan jeza masnu kožu. Odlično prekriva sve nedostatke i ostavlja potpuno mat izgled na vašem licu. Možete ga pronaći u nekoliko boja, a ja trenutno koristim broj 301.




     4.       Flormarov bronzer će vas oduševiti. U velikom pakovanju i veoma dugo traje.  Daje pravi preplanuli ten licu i dolazi u nekoliko boja, od kojih je moja omiljena 03.

Нема коментара:

Постави коментар