уторак, 6. јануар 2015.

Moja iskustva sa Flormar proizvodima

U radu sa svim devojkama koje dolaze u moju Šminkernicu kako bi se ulepšale želim da im pružim najkvalitetnije proizvode i da dam svoj maksimum kako bi izgledale što bolje i kako bi ispunila njihova očekivanja. Dakle, materijal koji koristim umela sam da naručujem iz Moskve, Njujorka ili drugih svetskih gradova jer nažalost ne može uvek sve da se pronađe kod nas.

Brendovi koje koristim su u top klasi za profesionalno šminkanje. Iako volim da eksperimentišem i probam razne nove stvari, često se zadržavam na proverenim stvarima. Ipak, nedavno sam započela rad sa novim grupama u mojoj školi šminkanja i tako je otpočela moja saradnja sa brendom Flormar čije proizvode koristimo na časovima šminkanja.

Tu sam se zaista iznenadila kvalitetom proizvoda tog brenda i želela sam sa vama da podelim iskustvo, odnosno da vam preporučim nekoliko proizvoda koje bih izdvojila kao posebno dobre od velikog broja zaista sjajnih stvari koje Flormar nudi. Ovo je moj izbor za ovaj put:

Kremasta baza za šminku. Ona služi da sakrije sitne nepravilnosti na koži, matira lice i puder duže traje na licu uz pomoć tog proizvoda.



Flormar mat puder koji odlično prekriva sve nepravilnosti. Vrlo je postojan i jako lepo matira kožu. Malo je reci da sam oduševljena i priznaje da sam i ja lično počela da ga koristim. Trenutno broj 301, ali zaista imaju širok spektar boja.



Revolution lipstick ruževi za usne. Potpuno su mat i dolaze u nekoliko boja i svaka je odlična, tako da bih svaku preporučila jer ih koristim sve u zavisnosti od toga koji stil šminkanja izvodim. Cena je vrlo pristupačna.



Flormar fix sprej na našem tržištu je relativno nov proizvod koji služi da fiksira šminku. Ono što me posebno oduševljava kod ovog proizvoda jesu dve stvari. Prva je fenomenalan miris, a druga je što zaista nekako osveži celokupan makeup. Nakon ovog proizvoda sigurno će vam šminka trajati celu noć.



Poslednja stvar, ali ne i manje važna je paleta korektivnih korektora. Koja sadžri 5 boja. Izuzetno su pigmentovani i u praktičnom pakovanju, zauzimaju malo mesta u koferu i to je zaista jedna divna stvar bez koje ne bih mogla da prekrijem na primer tamne kolutove ispod oka. Postojani su i ne uvlače se u sitne borice ispod oka i vrlo se sporo troše upravo zbog pigmentacije pa ne treba puno proizvoda da se završi "posao".




Inače, Flormar prodavnica se nalazi u Bulevaru kralja Aleksandra 116 (kod Vukovog spomenika), a Flormarovi prodajni štandovi u tržnim centrima Ušće i Merkator. Njihov sajt možete pronaći OVDE.

Нема коментара:

Постави коментар