недеља, 5. мај 2013.

Preporuka za Golden rose kozmetiku


Od kako sam otvorila šminkernicu dobijala sam razne ponude za saradnju. Moram da priznam da sam svesna da u Beogradu ne postoji šminkernica kao što je moja i prija uspostaviti saradnju sa različitim kompanijama. Ipak, često su u pitanju različita uslovljavanja vezana za korišćenje šminke.

Navikla sam da šminkam najkvalitetnijim proizvodima i ne želim toga da se odreknem. Od najboljih svetskih kompanija biram najbolje i to primenjujem u svom radu. Između ostalog to je jedan od razloga zašto se devojke i žene vraćaju kod mene i daju svoju preporuku svojim prijateljicama.  

Ipak, nedavno sam uspostavila jednu nesebičnu saradnju sa kompanijom Golden rose. Naime, moram da priznam da sam imala predrasude prema njihovim proizvodima, ali su bez ikakvog uslovljavanja doneli u moju šminkernicu sve što imaju u svojoj ponudi i dali mi da probam, a što je još važnije omogućili svima koji žele da probaju njihove proizvode na licu mesta besplatno.



Malo je reći da sam se oduševila nekim od proizvoda. Golden rose za veoma pristojnu cenu daje odličan kvalitet. Ja sam posebno opčinjena njihovim sjajevima i toplo ih preporučujem svim devojkama.



Kako vreme prolazi sve više se upoznajem sa njihovim proizvodima i biće mi drago da sa vama podelim svoja iskustva, kako na stranici, tako i na blogu, a takođe i lično. Budite slobodne da dođete u Đorđa Stanojevića 9b da probate sve što poželite od Golden rose kozmetike. Dobrodošle ste. 





1 коментар:

  1. Ja koristim njihovo teracota rumenilo i super je.. Mozes li mi preporuciti neki njihov puder i korektor za mesovitu kozu koji najvise pokriva..posto imam mnogo tamne podocnjake i crvenilo.. :) Hvala :)

    ОдговориИзбриши